Kundeklubb FAQ

Hva er Kundeklubben?

Lampehuset Kundeklubb gir deg unike tilbud som medlem, i form av egne medlemsrabatter og kuponger. Du vil også motta eksklusive nyhetsbrev og inspirasjon. Alle dine kjøp via nettbutikken og i våre fysiske butikker registreres i en oversikt på «min side» som fungerer som elektroniske kvitteringer.

Hvordan blir jeg medlem?

Du kan registrere deg som medlem via vår nettside, eller ved å oppgi mobilnummer i en av våre butikker. Dersom du allerede er en nettkunde hos oss, og har innlogging til nettbutikken, så blir du medlem via "min side".

Er det bindingstid eller koster penger?

Det er helt gratis å være medlem og ingen bindingstid. Du kan når som helst melde deg ut. For å være medlem i Lampehuset Kundeklubb må du ha fylt 18 år.

Hvordan registrerer jeg mine kjøp i fysisk butikk?

For at dine kjøp skal registreres på ditt medlemskap, oppgir du bare ditt mobilnummer i kassen. Kjøpet vil da legge seg under Kjøpshistorikk på "min side" i nettbutikken under Kjøpshistorikk - Fysisk butikk.

Hvordan registreres kjøp i nettbutikken for mitt medlemskap?

Du må være logget inn som medlem i vår nettbutikk for at kjøpet skal registreres i ditt medlemskap.

Det registreres ikke fri frakt i handlekurven, men jeg er medlem. Hvorfor ikke?

Vi har fri frakt til nærmeste postkontor/post i butikk på bestillinger over 999 kr. Hjemlevering koster 149 kr.

Hvorfor får jeg ikke logget med inn selv om jeg er medlem i deres kundeklubb?

Dersom du ikke får logget deg inn anbefaler vi at du tester å velge «glemt passord», du vil deretter motta en e-post med videre instrukser. Får du fortsatt ikke logget inn anbefaler vi at du kontakter kundeservice på nettbutikk@lampehuset.no. Er du ikke medlem av kundeklubben fra før så må du opprette en ny bruker ved å trykke «Bli medlem».

Registreres mine kjøp i kundeklubben hvis jeg betaler kontant?

Ja, så lenge du oppgir ditt mobilnummer til den ansatte i butikk før betaling, så vil kjøpet registreres på ditt medlemskap.

Hvor kan jeg benytte kupongene?

Kupongene kan både benyttes i vår nettbutikk og våre fysiske butikker.

Hvordan benytter jeg kupongene?

Dersom du handler i vår nettbutikk vil du få opp dine ubrukte kuponger i handlekurven, slik at du enkelt kan aktivere dem før du går videre til betaling. Ved kjøp i butikk, så oppgir du ditt mobilnummer i kassen.

Hvem kontakter jeg ved spørsmål om Kundeklubben?

Du kan kontakte vår kundeservice på nettbutikk@lampehuset.no eller på telefon 22 32 45 36.

Hvordan melder jeg med ut av Kundeklubben?

Du kan enkelt melde deg ut av Kundeklubben under «min side», i alle våre fysiske butikker, eller du kan ta kontakt med oss på nettbutikk@lampehuset.no for å slette ditt medlemskap. Når du melder deg ut av kundeklubben vil dine opplysninger, ubrukte kuponger og kjøpshistorikk slettes fra våre systemer.